Etablerer Gammel Nok på Haugalandet
Leif Inge er avdelingsleder for Gammel Nok på Haugalandet, hvor vi etablerte ny avdeling med oppstart 1. mai. Han har de siste årene jobbet med prosjektledelse, og har opparbeidet seg solid erfaring med struktur, gjennomføring og samarbeid på tvers av mennesker og fagområder. Etter at han gikk av med pensjon tidligere i år, var det likevel ikke aktuelt å trekke seg helt tilbake – ønsket om å bidra videre var fortsatt sterkt. Nå tar han med seg erfaringen inn i Gammel Nok, hvor han skal være med på å bygge opp virksomheten i regionen.
En brobygger mellom mennesker og næringsliv
I sin rolle hos Gammel Nok skal Leif Inge fungere som en viktig brobygger mellom seniorer og næringslivet på Haugalandet. Han er opptatt av å skape gode koblinger mellom mennesker med lang erfaring og virksomheter som har behov for kompetanse, stabilitet og arbeidskraft. For Leif Inge handler dette om å synliggjøre verdien av erfaring, og bidra til at flere får muligheten til å være aktive i arbeidslivet – også etter fylte 50 år.
Fokus på mestring og tilhørighet
Et sentralt mål for Leif Inge er å bidra til økt selvfølelse og arbeidsglede hos kandidatene. Han er opptatt av at mennesker skal føle seg sett, verdsatt og inkludert, og ønsker å legge til rette for at flere kan bruke kompetansen sin videre på en meningsfull måte. I tillegg ser han verdien av det sosiale aspektet – det å være en del av et fellesskap, møte nye mennesker og utvide både sitt sosiale og profesjonelle nettverk.
Bygger verdi for mennesker og regionen
Leif Inge trives aller best med å jobbe tett på mennesker, og motiveres av å se andre lykkes. Gjennom Gammel Nok ønsker han å bidra til å skape verdi både for enkeltmennesker og for næringslivet i regionen. Han ser frem til å utvikle Gammel Nok i Haugesund til en sterk og relevant aktør, og til å bygge relasjoner som gir varige resultater for både arbeidsgivere og arbeidstakere.